2010. október 11., hétfő

RKC II

Nos elmaradt a 3. nap leírása , most akkor pótolnám!

Az RKC 3 .napja már nem volt különösen megerőltető, hanem inkább azt a rengeteg tudást (több mint 25 oldal jegyzetet írtam) rendszerezése, a fáradtsággal való boldogulás és a többszörös vizsgadrukk volt az ami megterhelő volt.
Volt Freestyle RKC edzés oktatási gyakorlat, aztán a délután folyamán voltak a felmérések.
Itt meg kellett tapasztalnom, hogy nem elég erősnek vagy kitartónak lenni RKC intruktorként hanem hajlékonynak is kell lenni. Sajnos a vállmobilitásom a rengeteg presstől nem volt túl nagy, ezért a Jerket egyszerűen fizikailag nem tudtam teljesíteni, hisz nem hajlott a karom/vállam abba az irányba :P . Ahogy Pavel mondta, Kettlebellnél a nők is erősek és a férfiak is hajlékonyak .

Egy pillanatig sem csüggedtem, úgy voltam vele, hogy nekem ne adjanak úgy semmi, hoyg nem teljesítem a kötelezőt, szóval nem is bántam, hoyg retestre invitáltak. Addig meg nem akartam írni, míg nem tudok kerek egész képet adni ;) !
Azóta sok-sok windmill és mobilitás gyakorlat után ma végre megkaptam a visszajelzést:
Andrea DuCane: Hi Ferenc,

I have viewed your Jerk retest.
You have fulfilled your RKC II requirement.

Congratulations!!!
+
Pavel:
Power to you, Ferenc, RKC2!

Hát ennyi, msot már RKC 2 vagyok :D !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése