2010. augusztus 13., péntek

Az első csata-RKC II 1. nap

Akkor kezdeném a lényeggel: Az első csatát megnyertem, de még nem a háborút!

Hogy milyen volt kérdezitek? Brutális...
Pavel véleménye szerint ez a kurzus nem annyira megerőltető, mint inkább sok tudást adó. Nos első nap végére sokan dülöngéltek, és én például úgy éreztem magam, mint mikor szigorlatra készültem, és alig tudtam már rendszerezni fejemben a sok tudást.

De nézzük az elejéről:
Reggel csekkolás, kiderült, hogy Andrea DuCane csapatában vagyok, aminek nagyon örültem, mert RKC I-en is nagyon sokat segített. Mérlegelés: 73.5 Ha jól emlékeztek a legutóbbi bejegyzésemre, ott már említettem a diétát, de igazából 1 hónappal ezelőtt kezdtem el komolyabban és akkor 79 kg körül voltam.
Emiatt aggódtam is kicsit, a két svéd sráctól kérdeztem is, hogy nekik megy-e, mondták, hogy neccesen, hát nekem? Mondtam, hogy még csak egyszer próbáltam presselni a 36-ost, de kipróbálom mindjárt másodjára. És simán ment!

Utána kicipeltünk 36 és 24 kg-os bellt - Vidám volt.
Tesztek: - Press, mint írtam, simán ment (36kg).
- Húzódzkodás, 24-essel a lábamon, lógásból - Megvolt simán ez is.
- Snatch test 4:30 alatt megvolt, hogy Andrea mondta is, hogy nem kell sietni, csak lazán.

Utána voltak az 1-es szintű RKC technikák, melyek az ebédszünet utánig nyúltak. Ebédszünet után meg kell említenem, hogy 2-en is elvégezték a beast challanget (48 kg-al press, húzódzkodás, pistol) majd Pavel tartott a húzódzkodásról egy röpke 3 órás előadást.
Itt kiderült, hogy a plankem, amiért mindig odavoltam, sehol nincs, és kötéltornászi és szertornászi magasságokba emelkedtünk továbbá mindenféle feszítettség rúdon és rúddal.

Végül volt egy RKC 1-es technikai teszt, melyet dupla 24-essel nyomtunk végig. Jó volt, megvolt.
A végén visszacipeltük a súlyokat amiket idehoztunk kis ráadásként, majd az izraeli krav maga oktatóval az utolsó két 36-ossal versenyt futottunk vissza terembe.
Ő nyert, de holnap visszavágó :D !


1 megjegyzés:

  1. Kicsit részletezhetted volna, hátha erőt (bátorságot/elszántságot) tudtam volna meríteni belőle a jövő hétre.
    A "bemelegítésért" gratula, de most már kezdj el dolgozni rendesen! TE még nem vagy negyven éves! :D

    VálaszTörlés