2010. május 10., hétfő

Buzogány, krumpliszsák és hajókötél

Mint a cím is sejteti, meg is őrültem már rég, továbbá kicsit rendhagyó Blog bejegyzés lesz.
Miben is? Hát nem a kettlebellről lesz szó! A változatosság üdítő :) !
Egy ideje már végzek egyéb edzéseket is, gondoltam írok nektek róla.
A címben említett eszközök kiválóan alkalmasak edzésre is. Mint már említettem, a legegyszerűbb dolgok a legjobbak, és ezt az elvet követvén fejlesztem tovább eszköz repertoáromat.
Már csinálom egy ideje, kik edzésre járnak hozzám láthatták már, hogy lóbálom a különböző méretű buzogányokat, lengetem a homokzsákot(mely szét is szakadt és elöntött a homok:), esetleg legyezem magam a kötéllel

Kezdeném ma az egyik kedvencemmel a MACEBELL-lel



A macebell, végül is mint a képen hosszas vizsgálódás után láthatjátok, egy rúd a végén egy súllyal. Indiából származik, ott "gada" néven fut, és a helyi birkózók és harcosok fejlesztették vele erejüket, fogásukat és kondíciójukat .

Mivel nehezen tudtam elképzelni indiaiakat birkozónak, vagy nehezebbnek mint a számítógép ami előtt ülnek esetleg a sarki boltos indiainál kicsit utánanéztem pár Indiai birkózónak:


- Tiger Daula ==> The great Gamma =>
















Nos itt látható a MAcebellezés két jólfejlett uriembere, többek közt az egyik hajdani zászlóshajója a nagy Gamma. A macebellben , mint a kettlebellben, az egész test mozog, nincs elkülönített terület, egy Curl (melyet én stílusosan csak ingának hívok) vagy a védjegy mozdulata a 360 során az egész felsőtest dolgozik. Számos gyakorlat létezik, de már csak az "inga" oly erőfeszítést jelent, hogy mellette nehéz bármit is csinálni!

Meg cool is egyébként, hatalmas buzogánnyal dolgozni, ami 12 kg-ról feltölthető 22 kg ra.
Igazi vadember edzés ;) ! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése